TRANSPORT ȘI RETUR

Constituie comandă fermă acea comandă plasată pe site, care conține toate datele tale de identificare necesare și în urma căreia primești un e-mail de înștiințare/confirmare. Produsele se livrează în limita stocului disponibil la data confirmării/acceptării comenzii.  

Coletul va ajunge la tine în maxim 7 zile lucrătoare formând excepție zilele cu promoții speciale, condiții meteo nefavorabile, sărbători legale, cazuri în care termenul de livrare se poate prelungii. Pentru o serie de produse acest timp se poate prelungii în funcție de disponibilitatea stocului. 

Dacă intervin factori care duc la întârzierea livrării un reprezentant de vânzări Flormar te va contacta și te va informa privitor la data la care se va livra comanda. 

Comenzile preluate în zilele de sâmbătă și duminică vor fi procesate începând cu ziua de luni. La primirea coletului te rugăm să verifici integritatea ambalajului și disponibilitatea facturii fiscale.  Produsele sunt sigilate în ambalajul original al producătorului și sunt prevăzute cu etichete în limba română. 

Livrarea se face exclusiv pe teritoriul României.

Livrarea mărfii  se face GRATUIT în următoarele condiții:

  1. Pentru comenzi in valoare minima de 150 RON fără TVA
  2. În condițiile unei campanii limitate în timp când oferim transport gratuit

Costul transportului, valabil pentru întreg teritoriul României este de 20 RON. 

Livrarea se face pe adresa pe care ai furnizat o. 

RETURNAREA PRODUSELOR

Ai dreptul de a returna orice produs în termen de 14 zile de la informare și poți solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. Ambele situații se referă strict la costul produselor nu și la costurile de expediere. Plata transportului aferent produsului returnat îți revine. În cazul în care soliciți rambursarea contravalorii, acest lucru se va face în termen de 14 de zile de la recepționarea de către SC Valentino Distribution SRL a produsului returnat. 

Acceptăm returul produselor care respectă în tocmai forma în care au fost livrate, însoțite de factura fiscală. 

Nu se admite returul pentru produsele:

  • Desigilate
  • Testate și utilizate
  • Care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori șterse
  • Produse Flormar achiziționate de la alte magazine/puncte de vânzare
  • Produsele care nu sunt însoțite de factura fiscală

Aceste măsuri sunt specifice pentru produsele cosmetice datorită faptului că termenul de valabilitate al acestora se calculează începând de la momentul primei deschideri iar odată cu testarea lor apare și riscul transmiterii de viruși li bacterii de la o persoană la alta. 

Procedura de retur este formată din următorii pași:

  1. Asigură-te că produsul respectă condițiile enumerate mai sus
  2. Completează formularul standard de retur pe care îl poți accesa aici
  3. Contactează serviciul de suport clienți pentru a primi un număr de retur
  4. Ambalează produsul în mod corespunzător ca să eviți deteriorarea lui pe parcursul transportului. Produsele care ajung, datorită ambalării inadecvate, într-o formă necorespunzătoare nu vor beneficia de garanția returnării. 
  5. Expediați coletul la:

SC Valentino Distribution SRL

Str. Barajului nr. 3, Târgu Mureș, județul Mureș

După ce ajunge coletul la noi și este recepționat o să te contacteze un coleg de la departamentul de suport clienți care se va ocupa de retur.  În cazul în care optezi pentru înlocuirea produsului, acesta va fi trimis în cel mai scurt interval de timp posibil, în condițiile în care este disponibil. În varianta în care dorești rambursarea contravalorii produsului acesta se va face în termen de 14 zile lucrătoare de la confirmarea primirii returului. 

Pentru neclarități sau orice fel de detalii te rugăm să ne contactezi telefonic la numărul: 0720-539.997 sau prin email: comenzi@flormar.ro

In condițiile în care refuzi preluarea coletului în cazul a cel mult 2 comenzi, ne rezervăm dreptul de a nu îți mai onora pe viitor comenzile. Te rugăm ca în condițiile în care te răzgândești să ne anunți în timp util. Îți mulțumim !